MUSART TALK S GOLPE

Ahoj, můžeš se našim čtenářům krátce představit? Kdo je GOLPE/BROKEN ROBOT?
Ahoj, jsem techno a hardtechno producent a DJ, který je na této scéně dlouhých 20 let.
Nedávno jsi vydal svůj úspěšný track "MASTER AT WORK", který si získal oblibu u zahraničních hvězd jako Klangkuenstler, Kobosil nebo I Hate Models a zaznívá na největších eventech. Jaký je to pro tebe pocit a co tento úspěch znamená pro tvou kariéru?
Nečekal jsem až takový úspěch a už vůbec ne, že to vydrží na první příčce přes týden. Je to ale hlavně díky zmíněným umělcům, kdyby to nehráli oni na svých eventech, tak to nebude tak úspěšné. Momentálně to je po 3 měsících pořád v TOP 05 hardtechno chart na stránce Beatport a jsem za to samozřejmě hrozně rád. Jelikož pozoruji, že kvůli tomu mají prodeje další tracky a HT umělci z mého labelu na kterém to vyšlo .
Klangkuenstler o tobě prohlásil, že tě považuje za nejlepšího HT producenta. Je to věta, kterou bychom za českou scénu potvrdili už dávno. Změnilo se pro tebe od té doby něco? Přineslo to více zahraničních bookingů nebo větší rozšíření tvého jména za hranice?
To ani nevím, ani si to nemyslím, pro mě bude navždy numero uno - SVETEC. Klang mi napsal hodně povzbuzující zprávy, které mi ten můj prokrastinující zadek rozpohybovaly. On byl jeden z těch lidí, který mě přesvědčil se víc věnovat opět HT. Ano, přineslo to docela zajímavé bookingy, které ještě nemohu prozradit, ptz to není potvrzené. Přineslo mi to zahraniční agenturu CUBBO, pod kterou jsem byl předtím 6 let.
Co tě osobně baví víc – produkce ve studiu, nebo vystupování před publikem?
Obojí stejně :)) Obojí má své kouzlo!
Jak podle tebe aktuálně vypadá hardtechno scéna v Česku? Ať už z pohledu producentů nebo DJů?
Daří se jí velmi dobře, připomíná mi to dobu před 15-20 lety. Máme tu mladý talentovaný producenty u kterých mi občas padá brada, co dokážou udělat za HT zvuk – viz. RIVID, Withecker Juraj Kral. Otázka je, jak dlouho to ještě vydrží. Nyní ve světě přichází větší k oblibě HARDGROOVE, jsem zvědavej jestli se dostane do velké obliby i zde.
Za 20 let tvé kariéry se scéna extrémně proměnila. Které momenty bys označil jako zlomové – jak pro tebe osobně, tak pro českou scénu?
Doby Apokalypsy byly pro mě a scénu velmi zlomové, až mě mrzí nyní, že Apokalypsa skončila.
Své sety jsi odehrál na mnoha eventech a v řadě zemí. Kde se ti dosud vystupovalo nejintenzivněji a které vystoupení ti nejvíce utkvělo v paměti?
Nejvíce jsem hrál určitě v Německu, tam jsem byl nespočetněkrát a rád se tam vždy vracím. Těch eventů je více, ale asi nejvíc Awakenings a eventy v jižní Americe, tam to bylo vždy tak nějak hezky divoké.
Dnešní doba usnadnila DJům začátky a přinesla popularitu, ale dřív to bylo jiné. Jaké byly tvé začátky a co tě přivedlo k Djingu?
Bez sociálních sítí to bylo sakra těžké… museli jste se prezentovat pouze nahranými sety a případně zapůsobit na promotéry na větších akcích, které ostatní promotéři dobře sledovali. Bylo to opravdu více o hudbě, DJ se snažil být více hudebně odlišný, než zapůsobit v jiných směrech
Kromě B2B setů, které máš za sebou, začíná být populární koncept F2F. S kým by sis takový set rád zahrál? Klangkuenstler by byl podle nás skvělá volba!
Mám tu právě nabídku na F2F, přímo od těch lidí z HYPERLINK, co to pořádají, tak uvidíme, jestli to klapne :))) Doplňující DJ k F2F není Klang.
Tvá druhá identita, BROKEN ROBOT, tě vynesla do povědomí i na poli klasického techna. V poslední době však BROKEN ROBOT není tolik vidět. Je to záměr nebo se snažíš udržovat obě identity v rovnováze?
Na Robotovi dělám nyní tak nějak potají. Jsem více vidět nyní v HT, ale techno jsem nepřestal dělat, to se nikdy ani nestane. Samozřejmě nyní priorizuju HT a svůj label. Každopádně mám naděláno 7 nových tracků a ještě chci tak 5 tracků dodělat, abych začal rozesílat proma na RAW/ HYPNO labely. Některé z těch tracků jsem již hrál a překvapila mě reakce lidí na parketě, snad ta stejná pozitivní reakce bude od potencionálních vyšších labelů. Fakt z těchto tracků mám osobní radost, což není u mě zvykem.
Nyní se podle všeho soustředíš na 100% na produkci a vystupování. Splnil sis tím svůj dlouhodobý sen, nebo je to teprve začátek větší cesty?
Tenhle rok je přede mnou dlouhá cesta v rámci produkce, snad se mi splní za čím si jdu.
Co si myslíš o platformě MUSART?
Děláte to velice dobře, líbí se mi vaše neutichající nadšení, spojené s podporou naší elektronické hudební scény a tuzemských djs. Jen tak dál!
Děkujeme za rozhovor!
Ahoj, jsem techno a hardtechno producent a DJ, který je na této scéně dlouhých 20 let.
Nedávno jsi vydal svůj úspěšný track "MASTER AT WORK", který si získal oblibu u zahraničních hvězd jako Klangkuenstler, Kobosil nebo I Hate Models a zaznívá na největších eventech. Jaký je to pro tebe pocit a co tento úspěch znamená pro tvou kariéru?
Nečekal jsem až takový úspěch a už vůbec ne, že to vydrží na první příčce přes týden. Je to ale hlavně díky zmíněným umělcům, kdyby to nehráli oni na svých eventech, tak to nebude tak úspěšné. Momentálně to je po 3 měsících pořád v TOP 05 hardtechno chart na stránce Beatport a jsem za to samozřejmě hrozně rád. Jelikož pozoruji, že kvůli tomu mají prodeje další tracky a HT umělci z mého labelu na kterém to vyšlo .
Klangkuenstler o tobě prohlásil, že tě považuje za nejlepšího HT producenta. Je to věta, kterou bychom za českou scénu potvrdili už dávno. Změnilo se pro tebe od té doby něco? Přineslo to více zahraničních bookingů nebo větší rozšíření tvého jména za hranice?
To ani nevím, ani si to nemyslím, pro mě bude navždy numero uno - SVETEC. Klang mi napsal hodně povzbuzující zprávy, které mi ten můj prokrastinující zadek rozpohybovaly. On byl jeden z těch lidí, který mě přesvědčil se víc věnovat opět HT. Ano, přineslo to docela zajímavé bookingy, které ještě nemohu prozradit, ptz to není potvrzené. Přineslo mi to zahraniční agenturu CUBBO, pod kterou jsem byl předtím 6 let.
Co tě osobně baví víc – produkce ve studiu, nebo vystupování před publikem?
Obojí stejně :)) Obojí má své kouzlo!
Jak podle tebe aktuálně vypadá hardtechno scéna v Česku? Ať už z pohledu producentů nebo DJů?
Daří se jí velmi dobře, připomíná mi to dobu před 15-20 lety. Máme tu mladý talentovaný producenty u kterých mi občas padá brada, co dokážou udělat za HT zvuk – viz. RIVID, Withecker Juraj Kral. Otázka je, jak dlouho to ještě vydrží. Nyní ve světě přichází větší k oblibě HARDGROOVE, jsem zvědavej jestli se dostane do velké obliby i zde.
Za 20 let tvé kariéry se scéna extrémně proměnila. Které momenty bys označil jako zlomové – jak pro tebe osobně, tak pro českou scénu?
Doby Apokalypsy byly pro mě a scénu velmi zlomové, až mě mrzí nyní, že Apokalypsa skončila.
Své sety jsi odehrál na mnoha eventech a v řadě zemí. Kde se ti dosud vystupovalo nejintenzivněji a které vystoupení ti nejvíce utkvělo v paměti?
Nejvíce jsem hrál určitě v Německu, tam jsem byl nespočetněkrát a rád se tam vždy vracím. Těch eventů je více, ale asi nejvíc Awakenings a eventy v jižní Americe, tam to bylo vždy tak nějak hezky divoké.
Dnešní doba usnadnila DJům začátky a přinesla popularitu, ale dřív to bylo jiné. Jaké byly tvé začátky a co tě přivedlo k Djingu?
Bez sociálních sítí to bylo sakra těžké… museli jste se prezentovat pouze nahranými sety a případně zapůsobit na promotéry na větších akcích, které ostatní promotéři dobře sledovali. Bylo to opravdu více o hudbě, DJ se snažil být více hudebně odlišný, než zapůsobit v jiných směrech
Kromě B2B setů, které máš za sebou, začíná být populární koncept F2F. S kým by sis takový set rád zahrál? Klangkuenstler by byl podle nás skvělá volba!
Mám tu právě nabídku na F2F, přímo od těch lidí z HYPERLINK, co to pořádají, tak uvidíme, jestli to klapne :))) Doplňující DJ k F2F není Klang.
Tvá druhá identita, BROKEN ROBOT, tě vynesla do povědomí i na poli klasického techna. V poslední době však BROKEN ROBOT není tolik vidět. Je to záměr nebo se snažíš udržovat obě identity v rovnováze?
Na Robotovi dělám nyní tak nějak potají. Jsem více vidět nyní v HT, ale techno jsem nepřestal dělat, to se nikdy ani nestane. Samozřejmě nyní priorizuju HT a svůj label. Každopádně mám naděláno 7 nových tracků a ještě chci tak 5 tracků dodělat, abych začal rozesílat proma na RAW/ HYPNO labely. Některé z těch tracků jsem již hrál a překvapila mě reakce lidí na parketě, snad ta stejná pozitivní reakce bude od potencionálních vyšších labelů. Fakt z těchto tracků mám osobní radost, což není u mě zvykem.
Nyní se podle všeho soustředíš na 100% na produkci a vystupování. Splnil sis tím svůj dlouhodobý sen, nebo je to teprve začátek větší cesty?
Tenhle rok je přede mnou dlouhá cesta v rámci produkce, snad se mi splní za čím si jdu.
Co si myslíš o platformě MUSART?
Děláte to velice dobře, líbí se mi vaše neutichající nadšení, spojené s podporou naší elektronické hudební scény a tuzemských djs. Jen tak dál!
Děkujeme za rozhovor!